måndag 30 december 2013

Ovanvåningens utseende efter stomresningen

De här bilderna har jag längtat efter att lägga ut. Nu äntligen arbetar vi inne i huset så nu är det dags :-)

Familjerummet

Ingången till barnavdelningen ;)

Toaletten uppe. Nu med rätt fönster. PEAB, elitfönsters utsände
i linkeboda var här och bytte till klarglas 18 december.

Vårt sovrum med framsidans ena kupa. Den andra är på Novalis
rum men när jag var påväg dit höll jag på att drösa ner i betongen
på våning 1 så ni får gissa hur det ser ut där. Det är bara att
spegelvända bilden.

Toadörr, Sovrumsdörr till Master bedroom och stort dörrhål
till skjutdörr till Johns och min klädkammare.

En bild till på toan ;) Förlåt, jag menar ju det stora badrummet.

Den där skjutdörren blir man nyfiken på när man ser hålet i väggen.

Det var där mellan gipset jag höll på att rasa ner.

Så här ser det ut där nere. 

Det ligger vägg,- tak-, och golvmaterial överallt.

En sista bild på ovanvåningen.
Detta är den stora klädkammaren eller ett barnrum.
Nere i vänstra hörnet kan trapphålet skymtas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar